…La túnica sagrada (The Robe) (1953)

throbeimd
cartell/imbd.com

Avui, dia 8  d’abril de 2020, podreu veure a Trece  a les 15:05 aquesta pel·lícula de Henry Koster. Es basa en la novel·la homònima de Lloyd C. Douglas.

El film comença quan el jove noble Marcellus Gallo (Richard Burton) és enviat a Jerusalem en qualitat de tribú militar. HI dirigeix la crucifixió de Jesús de Nazaret (Donald C. Klune). Un dia jugant als daus, guanya la Santa Túnica de Crist. A partir d’aquí, començarà a tenir malsons i a voler saber més sobre qui era Jesús Crist.

Es tracta d’una pel·lícula que va guanyar 2 Oscars (Millor Direcció Artística i Millor Disseny de Vestuari) amb 5 nominacions, entre les quals la de Millor Pel·lícula. És el primer film rodat amb el sistema de CinemaScope que el fa més espectacular audiovisualment, amb una gran història humana en el guió i que compta amb la magnífica banda sonora d’Alfred Newman.

Director: Henry Koster

Guionista: Philip Dunne

Repartiment: Richard Burton, Jean Simmons, Victor Mature, Michael Rennie, Jay Robinson, Dean Jagger, Richard Boone, Dawn Addams, Michael Ansara

 

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.