…Quo Vadis (1951)

quovadisimbd.jpg
cartell/imbd.com

Avui, dia 19 d’abril de 2019, podreu veure al Canal33 a les 22:54 aquesta pel·lícula de  Mervyn LeRoy. Es basa en la novel·la homònima de  Henryk Sienkiewicz.

El film se situa  l’any 64 dC a Roma durant l’època de l’emperador romà Neró (Peter Ustinov). La pel·lícula explica la persecució dels cristians durant aquesta època a la ciutat. En aquest context, el general romà Marc Vinici (Robert Taylor) es va enamorar de la cristiana Ligia (Deborah Kerr). A més a més, en la clandestinitat, Pau de Tars (Abraham Sofaer) i l’apòstol Sant Pere (Finlay Currie) feien batejos i portaven el missatge de Jesús a la ciutat.

Aquesta pel·lícula va formar part del Top 10 de la National Board Review de l’any 1951.  Un film que és un dels millors pèplums de la història del cinema.

Director:  Mervyn LeRoy

Guionista: John Lee Mahin, Sonya Levien, S.N. Behrman

Repartiment: Robert Taylor, Deborah Kerr, Peter Ustinov, Leo Genn, Patricia Laffan, Finlay Currie, Abraham Sofaer, Buddy Baer, Marina Berti, Felix Aylmer, Nora Swinburne, Ralph Truman, Norman Wooland, Peter Miles, Nicholas Hannen, Geoffrey Dunn, John Ruddock, Elspeth March, Strelsa Brown, Alfredo Varelli, Adrienne Corri, Sophia Loren, Bud Spencer, Elizabeth Taylor

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.