
Avui, dia 11 de novembre de 2018, podreu veure a Antena 3 a les 22:10 aquesta pel·lícula de George Miller. Aquest film forma part de la saga Mad Max que va ser famosa els anys vuitanta. Va guanyar 6 Oscars.
El film se situa en un futur distòpic, on la gasolina i l’aigua són béns escassos. Comença arran del fet que Max Max Rockatansky (Tom Hardy) és capturat per Immortan Joe (Hugh Keays-Byrn) i el seu exèrcit de War Boys. Un cop arriba a la Ciudadella dels War Boys es comprova que és donant universal de sang. Aquesta sang s’utilitza per curar a Nux (Nicholas Hoult). Tot es complica per a Joe quan la seva treballadora Furiosa (Charlize Theron) s’allunya amb el seu camió “War Rig” i les cinc esposes de Joe, dones seleccionades per a la reproducció, perquè són boniques i no tenen malalties degeneratives produïdes per la radiació.
El director va explicar en una entrevista perquè es va interessar per dirigir aquest nou Mad Max: “Em va interessar molt el personatge i la forma en què s’expliquen les històries de Max, bàsicament són històries al·legòriques“. Un conte distòpic, però, que mostra clarament un missatge feminista de fons en una magnífica obra cinematogràfica artesanal.
Director: George Miller
Guionistes: Nick Lathouris, Brendan McCarthy, George Miller
Repartiment: Tom Hardy, Charlize Theron, Nicholas Hoult, Hugh Keays-Byrne, Angus Sampson, Zöe Kravitz, Rosie Huntington-Whiteley, Nathan Jones, Riley Keough, Abbey Lee, Courtney Eaton, Josh Helman, Megan Gale, Melissa Jaffer, Stephen Dunlevy