…Samba (2014)

cartellsambaimbd
cartell/imbd.com

Avui, dia 6 d’octubre de 2017,  podreu veure a TV3 a les 22:30 aquesta pel·lícula d’Olivier Nakache i Éric Toledano. Es tracta de l’adaptació de la novel·la  “Samba pour la France” de Delphine Coulin

El film explica la història de Samba Cissé (Omar Sy), un immigrant senegalès que treballa com a rentaplats a França. Un error burocràtic provoca que tingui un ordre d’expulsió. Samba comptarà amb l’ajuda d’Alice (Charlotte Gainsbourg) per intentar quedar-se a França.

Els directors van afirmar en una entrevista que la pel·lícula se centrava en el món del treball. A més a més, indicaven que no volien tractar el tema de la immigració, ja que era un tema massa ampli.

Director: Olivier Nakache, Éric Toledano

Guionistes: Olivier Nakache, Éric Toledano

Repartiment: Omar Sy, Charlotte Gainsbourg, Tahar Rahim, Izia Higelin, Issaka Sawadogo, Youngar Fall, Hélène Vincent, Liya Kebede

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.